söndag 16 september 2018

Nu är det sommar igen...

Igår efter lingonplockningen med Anna-Karin på Storberget såg jag en färsk och alldeles rund maskrosboll! Barnen säger att maskrosorna har blommat en andra gång nu i september, och jag som såg en blommande kabbeleka i augusti misstror dem inte.

Så då gjorde vi slag i saken och satte upp badmintonnätet. Så otroligt kul att spela med Staffan och Jonatan! Det blev många minimatcher tills gatlysena tändes - och ett tag till.

Gammal är fortfarande äldst. I fotboll är jag chanslös men i fjäderboll kan jag fortfarande dominera genom att ställa mej i mitten av planen och utnyttja min räckvidd! Jag räknar med att få spö nästa säsong. Men så länge jag kan vinna över dem är jag skoningslös - varför vara snäll?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar