fredag 15 november 2019

Kina har en skitregim som hotar Hongkong, Taiwan - och nu Sverige

Kina har en skitregim som klagar på den svenska yttrandefriheten. Kommunismens fall 1989 - som vi firar i år - nådde aldrig Kina. Kina blev visserligen halvkapitalistiskt, men en femtedel av jordens befolkning styrs alltså fortfarande av ett enväldigt kommunistparti. Hata inte kineserna, som Gud måste älska väldigt mycket eftersom han gjort så många, men kommunistpartiet kan flyga och fara.

Dessutom har partiet ingen humor. Sveriges förre statsminister Ingvar Carlsson ser ut som en skosula i ansiktet och Kinas president ser ut som Nalle Puh. Båda sakerna får sägas i Sverige. I Kina får man bara säga att Ingvar Carlsson ser ut som en skosula i ansiktet.

35 kommentarer:

  1. Äkta stavhjul som heter DR ISIKOLO
    Jag var så deprimerad när min älskare lämnade mig till en annan kille efter att vi har daterat i 5 år, jag försökte be henne att komma tillbaka till mig att hon vägrade och sa att hon inte längre har känslor för mig. Jag blev en sorglig man trots allt vi varit genom tillsammans, efter all den kärlek vi har delat i det förflutna kunde jag inte föreställa mig mitt liv utan henne eftersom min kärlek till henne var ovärderlig att handla av någon anledning en dag när jag gick via internet såg jag en kommentar om att han har makt att föra tillbaka exälskare och jag bestämde mig för att försöka se mig själv genom att kontakta honom och omedelbart svarade jag och jag förklarar vad som går igenom och han berättade att den andra killen använde voodoo-stava på henne var det därför hon lämnade mig för honom trots min omsorg för henne och lovar att hjälpa mig att återfå min älskare och kommer också att hjälpa mig att sätta en död förtrollning på honom så att han inte kan slå tillbaka mig i framtiden, på mindre än tre dagar blev killen skjuten av okänd kille män i Florida och inom fem dagar var min flickvän på mitt hus väntar på att jag skulle återvända från jobbet och när jag gjorde började hon tigga och sa att hon var ledsen att hon aldrig visste vad som kom över henne. tack DR ISIKOLO nu är jag nöjd med min flickvän och allt går nu smidigt. kontakta Peter för eventuell hämndstavning och ex back spell via isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också Whatsapp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  2. Dr Edo, den bästa stavspelaren online återställer mitt trasiga förhållande och jag rekommenderar starkt Dr Edo till alla som behöver hjälp!
    Min man lämnade mig för en annan kvinna för 3 månader sedan och sedan dess har mitt liv fyllts av smärta sorg och hjärtsvikt eftersom han var min första kärlek som jag har tillbringat hela mitt liv med. En vän till mig berättade för mig att han såg några vittnesmål om ett stavaggregat som heter Dr Unity som han kan få tillbaka älskare inom några dagar, jag skrattar och sa att jag inte är intresserad men på grund av kärleken som min vän hade för mig, hon konsulterade den stora prästen för min räkning och till min största överraskning efter två dagar som min man ringde mig för första gången efter tre månader att han saknar mig och att han är så ledsen för allt han fick mig att gå igenom. Han kom tillbaka för mig och nu är vi glada tillsammans. Jag kan fortfarande inte tro det, för det är väldigt otroligt. Tack Dr Edo för att du fick tillbaka min älskare och även till min vackra vän som gick med på mina vägnar, för alla som kan behöva hjälp av denna stora präst här är e-postadressen: edolovespelltemple@gmail.com, du kan också ringa honom eller lägg till honom på WhatsApp: +2348159452497

    SvaraRadera
  3. Jag och min pojkvän var tillsammans i 8 månader och det har gått 6 månader sedan vi separerade. Jag älskar fortfarande honom, men vissa känner att det är orättvist. Varför älskar någon som ovb inte älskar dig tillbaka? Jag har bett och bad för dessa månader och ingenting. Han är fortfarande med sin nya flickvän (som han bor med) men det betyder inte att jag måste leta efter hjälp De första veckorna efter uppbrytningen var jag i knäna och bad om hjälp, dem jag böter en kommentar på nätet hur en stava caster Hjälp till att återställa relationen få ex-älskare tillbaka, ”så jag bestämde mig för att prova, för jag älskar min pojkvän så mycket. så jag kontaktade Dr Isikolo och berättade för honom allt mitt problem och han gav mig 100% garanti för att jag kommer att få min pojkvän tillbaka efter trollformuläret så jag var begåvad och tur att ha kontaktat honom jag gjorde allt han bad om mig och till min största överraskning 2 dagar efter stavningen ringde min pojkvän till mig och bad om ursäkt för vad han gjorde mot mig och bad om min förlåtelse för att komma hem igen för mig, jag blev riktigt skadad och gå igenom de stunder där han lämnade mig, trots allt dr Isikolo gjorde för mig, jag förlåtit honom och han kom hem igen med mer kärlek och lycka allt tack vare Dr Isikolo, den riktiga Afrikanska stavmästaren hittills google rekommenderade i år .. Så plz, om du behöver hjälp kontakta honom också om detta. Avslutningsvis ser du att du bara måste lita på processen, Dr Isikolo är en bra riktig stavagare så ring honom eller lägg till honom på Whats-app: +2348133261196 eller e-post honom på hans e-postadress: isikolosolutionhome@gmail.com.

    SvaraRadera
  4. Wow Säsongs hälsningar till alla mina vänner där ute, jag är så upphetsad att mitt trasiga äktenskap har återställts och min man har återvänt efter att han gick med mina två barn med en annan kvinna. Efter 8 års äktenskap har min man och jag varit i den ena striden eller den andra tills han äntligen lämnade mig och flyttade till Demark för att vara med en annan kvinna. Jag kände att mitt liv var över och mina barn trodde att de aldrig skulle se sin far igen. Jag försökte bara vara stark för barnen, men jag kunde inte kontrollera smärtan som plågar mitt hjärta, mitt hjärta var fullt av sorg och smärta eftersom jag verkligen var kär i min man. Varje dag och varje natt tänker jag på honom och jag önskar alltid att han skulle komma tillbaka till mig, jag var verkligen upprörd och behövde hjälp, så jag letade efter hjälp på nätet och hittade en webbplats som antydde att Dr. Igbinovia har hjälpt många människor för att komma tillbaka därförhållandet tillbaka. Då kände jag att jag skulle prova det. Jag kontaktade honom och han berättade vad jag skulle göra och jag gjorde det, sedan gjorde han en (Love spell) för mig. 28 timmar senare ringde min man verkligen och sa att han saknade mig och barnen väldigt mycket, så fantastiskt! och det var så han återvände samma dag, med mycket kärlek och glädje, och ursäktade för sitt misstag och för den smärta som det orsakade mig och barnen. Sedan från och med den dagen var vårt äktenskap nu starkare än tidigare, allt tack vare Dr. Igbinovia. Han är så kraftfull och jag bestämde mig för att dela min berättelse på nätet att Dr. Igbinovia, är en riktig och kraftfull stavagare om du behöver ditt förhållande tillbaka eller om din man flyttade med en annan kvinna, gråt inte längre, kontakta den här kraftfulla stavagern nu . Här är din kontakt: skicka ett mail till doctorigbinovia93@gmail.com, du kan också ringa det eller lägga till det på Whatsapp: +2348144480786 eller du kan också kontakta honom på viber på +2348144480786 ta saker för givet och det kommer att ta från du……

    SvaraRadera
  5. Är du hjärtbruten? Var inte upprörd, låt DR EDO hjälpa dig att få din ex tillbaka "Jag var gift i 5 år med 2 barn och jag har levt lyckligt med min familj tills saker började bli ful med mig och min man som leder oss till slagsmål och argumenterar nästan varje gång ... det blev värre vid en tidpunkt som min man ansökte om skilsmässa. Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra tanken och stanna hos mig eftersom jag älskade honom av hela mitt hjärta och ville inte förlora min man men allt fungerade bara inte ... Han flyttade ut ur huset och fortsatte fortfarande för att ansöka om skilsmässa. Jag vädjade och försökte allt men ingenting fungerade. Genombrottet kom när någon introducerade mig för den här underbara, storspelare som heter DR EDO , Som så småningom hjälpte mig ... Jag har aldrig varit en fan av saker som det här men bestämde mig bara för att prova det eftersom jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde trollkarlen för mig och saker fungerar verkligen som han lovade och min man har ett sinnesbyte och kom hem igen för att stanna hos mig och barnen. Och lovar att aldrig skada mig igen. vi lever lyckligt som det var med hjälp av DR EDO. Om du behöver hjälp kan du kontakta DR EDO via e-post edolovespelltemple@gmail.com, du kan också ringa honom eller lägga till honom på WhatsApp: +2348159452497.

    SvaraRadera
  6. Hej, jag är så upphetsad att mitt trasiga äktenskap har återställts och min make är tillbaka efter att han lämnade mig och våra två barn för en annan kvinna. Efter 8 års äktenskap har jag och min man varit i en gräl eller den andra tills han äntligen lämnade mig och flyttade till Kalifornien för att vara med en annan kvinna. Jag kände att mitt liv var över och mina barn trodde att de aldrig skulle se sin far igen. Jag försökte vara stark bara för barnen men jag kunde inte kontrollera de smärta som plågar mitt hjärta, mitt hjärta fylldes av sorg och smärta eftersom jag verkligen var kär i min man. Varje dag och natt tänker jag på honom och önskar alltid att han skulle komma tillbaka till mig, jag var verkligen upprörd och jag behövde hjälp, så jag sökte efter hjälp på nätet och jag stötte på en webbplats som föreslog att Dr Mohammed kan hjälpa till att få tillbaka ex snabbt . Så jag kände att jag skulle prova honom. Jag kontaktade honom och han berättade för mig vad jag skulle göra och jag gjorde det sedan gjorde han en (Love spell) för mig. 28 timmar senare ringde min man verkligen till mig och sa till mig att han saknar mig och barnen så mycket, så fantastiskt !! Så det var så han kom tillbaka samma dag, med massor av kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för sitt misstag och för den smärta han orsakade mig och barnen. Sedan från och med den dagen var vårt äktenskap nu starkare än hur det var tidigare, allt tack vare Dr Mohammed. han är så kraftfull och jag bestämde mig för att dela min berättelse på internet att Dr Mohammed verkliga och kraftfulla stavskärare som jag alltid kommer att be för att leva länge för att hjälpa sina barn i tidens problem, om du är här och du behöver din ex tillbaka eller din man flyttade till en annan kvinna, gråt inte längre, kontakta den här kraftfulla stavagern nu. Här är hans kontakt: Skicka e-post till honom på: monicaspiritualtemple@gmail.com, du kan också ringa honom eller lägga till honom på Whats-app: +2348134493948

    SvaraRadera
  7. Voglio condividere la mia storia con tutti ,, Dopo 4 anni di matrimonio con mio marito, mi ha lasciato per un'altra donna, il che mi ha reso frustrato. Ho fatto tutto il possibile per riaverlo, ma nulla è stato fatto fino a quando un vecchio amico non mi ha parlato di un lanciatore di Internet, Dr.jaja, che l'ha aiutata a risolvere un problema simile. All'inizio ho dubitato, ma ho deciso di fare un esempio. Ho contattato il medico (jajaspellcastertemple@gmail.com). Mi ha aiutato a offrire amore nel cuore di mio marito e 48 ore dopo che mio marito è tornato a casa. Posso solo ringraziare JAJA. Contatta questo fantastico launcher per qualsiasi tuo problema,

    SvaraRadera
  8. Min pojkvän lämnade mig för en annan tjej. Jag behövde honom desperat tillbaka eftersom jag älskade honom så mycket. Jag blev mycket orolig och behövde hjälp. när jag bläddrade via internet, stötte jag på ett särskilt vittnesbörd om denna bra Dr Edo-hjälp att få ex tillbaka snabbt och stoppa en skilsmässa eller uppdelning och så vidare, så jag kände att jag borde prova honom. Jag kontaktade honom och han berättade för mig vad jag skulle göra och jag gjorde det sedan gjorde han en (tillbaka Kärlek spell) för mig. 28 timmar senare kom min pojkvän tillbaka till mig och grät och bad om min förlåtelse. Idag är jag så lycklig och jag vill rekommendera denna fantastiska stavbeslag till alla som verkligen behöver en brådskande lösning på hans eller hennes trasiga förhållanden och äktenskap maila honom till: edolovespelltemple@gmail.com. Kontakta helt enkelt den fantastiska "Dr Edo". Om du har problem kontaktar du honom och jag garanterar att han kommer att hjälpa dig. Gråt inte längre - kontakta den kraftfulla stavskärmaren nu. Tack Dr Edo för att du har räddat mina trasiga relationer och tagit min pojkvän tillbaka till mig! ”Maila honom till: edolovespelltemple@gmail.com, du kan också ringa honom eller lägga till honom på WhatsApp: +2348159452497

    SvaraRadera
  9. Jag har kommit tillbaka med min ex pojkvän med hjälp av DR.EDO, den bästa spell spellisten på nätet och jag rekommenderar DR.EDO till alla som behöver hjälp! Jag vill vittna om hur jag fick tillbaka min pojkvän efter att han hade gått i kontakt med mig, vi har varit tillsammans i 3 år, nyligen fick jag reda på att min pojkvän hade en affär med en annan flickvän, när jag konfronterade honom ledde det till gräl och han slutligen slutade med mig, jag försökte allt jag kunde för att få honom tillbaka men helt till ingen nytta förrän jag såg ett inlägg i ett förhållande forum om en stava caster som hjälper människor att få tillbaka sin förlorade kärlek genom Love spell, först tvivlade jag på det men bestämde mig för att försöka, när jag kontaktade denna spell via hans e-post, och han berättade vad jag skulle göra och jag gjorde det. Då gjorde han en Love spell för mig. 36 timmar senare ringde min pojkvän verkligen till mig och sa till mig att han saknar mig så mycket, så fantastiskt !! Så det var så han kom tillbaka samma dag, med massor av kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för sitt misstag och för den smärta han orsakade mig. Sedan från och med den dagen var vårt förhållande nu starkare än hur det var tidigare, allt tack vare DR.EDO. han är så kraftfull och jag bestämde mig för att dela min berättelse på internet som DR.EDOreal och kraftfull stavagare som jag alltid kommer att be för att leva länge för att hjälpa sina barn i tidens problem, om du är här och du behöver din ex tillbaka eller din man flyttade till en annan kvinna, gråt inte längre, kontakta den här kraftfulla stavagern nu. Här är hans kontakt: Skicka e-post till honom på: edolovespelltemple@gmail.com, du kan också ringa honom eller lägga till honom på WhatsApp: +2348159452497.

    SvaraRadera
  10. Av hjärtans överflöd talar munnen. Jag heter Valentino Emil. Min fru EX-man använde en förtrollning på min fru och hon gick tillbaka till honom. Jag kände hjärtat trasigt för jag visste inte hur jag skulle få henne tillbaka. Jag gjorde allt jag kunde göra för att få henne tillbaka med sina nära vänner men ingenting fungerade. Så på min arbetsplats försökte jag söka efter hjälp på nätet och jag hittade olika vittnesbörd om hur en doktor Isikolo har varit trogen och hjälpsam med sina trollformler. Jag försökte det genom att komma i kontakt med honom och jag förklarade mitt problem för honom. Doktor Isikolo hjälpte mig med en förtrollning för mig som fick min fru tillbaka inom 48 timmar efter att jag kontaktade honom och det var verkligen ett mirakel. Han försäkrade mig om att ingenting kan bryta oss igen och sedan i år augusti till just detta ögonblick har jag varit full av glädje med min fru. Kontakta honom idag för någon form av hjälp. Han är redo att hjälpa .. via e-post: isikolosolutionhome@gmail.com.com eller hans WhatsApp / Viber honom på: +2348133261196

    SvaraRadera
  11. Min pojkvän gick upp med mig för 2 månader sedan, eftersom han kände att jag fuskade med honom med en manlig vän till mig, jag försökte allt jag kunde för att förklara för honom men han betalade döva öron, jag var känslomässigt förintad eftersom jag verkligen älskade honom tills Jag såg ett inlägg på internet om DR ISIKOLO, som hjälper människor att få tillbaka sin förlorade älskare, till att börja med tvivlade jag på om det var riktigt eftersom jag aldrig trodde på sådana saker men jag bestämde mig för att prova honom, jag kontaktade honom och han sa mig vad jag ska göra och jag gjorde det då han gjorde en Love spell för mig. Stavan för att återförena älskare är mycket enkel och han arbetar osjälviskt människor på samma sätt som han återställde mitt förhållande inom 48 timmar och min pojkvän ropade och tigger om kompensera mig igen, om du behöver hjälp för att reparera ditt förhållande eller äktenskapsproblem. Här är hans kontakt, WhatsApp/Viber honom på: +2348133261196, e-post honom (isikolosolutionhome@gmail.com).

    SvaraRadera
  12. My husband left me for another woman after one year of our marriage. I needed him back desperately because i loved him so much. I became very worried and needed help. On this faithful day  as i was browsing through the internet, I came across a particular testimony about this good DR IROSI help get ex back fast and stop a divorce or breakup and so on , So I felt I should give him a try. I contacted him and he told me what to do and i did it then he did a (return Love spell) for me. 28 hours later, my husband came back to me crying and begging for my forgiveness. Today I’m so happy and i want to recommend this great spell caster to anyone that truly needs an urgent solution to his or her broken relationships and marriage email him at:(DRIROSISOLUTIONCENTER@GMAIL.COM) Simply contact the great “DR IROSI” If you have any problem contact him and i guarantee you that he will help you., do not cry anymore-contact this powerful spell caster now. Thank you DR IROSI for saving my broken relationships and brought my husband back to me!” email him at: (DRIROSISOLUTIONCENTER@GMAIL.COM) or call/whatsapp him via: +2348118829771.    

    SvaraRadera
  13. My husband left me for another woman after one year of our marriage. I needed him back desperately because i loved him so much. I became very worried and needed help. On this faithful day  as i was browsing through the internet, I came across a particular testimony about this good DR IROSI help get ex back fast and stop a divorce or breakup and so on , So I felt I should give him a try. I contacted him and he told me what to do and i did it then he did a (return Love spell) for me. 28 hours later, my husband came back to me crying and begging for my forgiveness. Today I’m so happy and i want to recommend this great spell caster to anyone that truly needs an urgent solution to his or her broken relationships and marriage email him at:(DRIROSISOLUTIONCENTER@GMAIL.COM) Simply contact the great “DR IROSI” If you have any problem contact him and i guarantee you that he will help you., do not cry anymore-contact this powerful spell caster now. Thank you DR IROSI for saving my broken relationships and brought my husband back to me!” email him at: (DRIROSISOLUTIONCENTER@GMAIL.COM) or call/whatsapp him via: +2348118829771.    

    SvaraRadera
  14. DR EDO GÖR DET MÖJLIGT FÖR MIG ATT HAR MITT HUSBAND TILLBAKA
    Jag heter Anna Šime med namnet. Hälsningar till alla som läser detta vittnesbörd. Jag har blivit avvisad av min make efter tre (7) års äktenskap bara för att en annan kvinna hade en förtrollning på honom och han lämnade mig och barnet. en dag när jag läste via webben såg jag ett inlägg om hur denna stavagare på denna DR EDO har hjälpt en dam i hennes äktenskap med sin adress (edolovespelltemple@gmail.com), att få tillbaka sin man och jag gav honom ett svar på hans adress och han berättade för mig att en kvinna hade en stava på min man och han berättade för mig att han skulle hjälpa mig och inom två dagar kommer jag att få min man tillbaka. Jag trodde på honom och idag är jag glad att låta er alla veta att den här stavskärmaren har kraften att föra älskare tillbaka. för jag bor med min man. Tack för DR EDO. Hans e-post: (edolovespelltemple@gmail.com) du kan också ringa honom eller lägga till honom på WhatsApp: +2348159452497

    SvaraRadera
  15. Godvänner, jag heter Molly Leo från Eskilstuna, jag är läkare av yrke, 47 år. Läs mitt sanna livsvittnesbörd, jag har en positiv avsikt att denna information kommer att hjälpa någon som läser den här artikeln just nu att återställa bruten äktenskap och återhämta förlorade kärleksförhållanden inom två dagar. Efter att ha varit i förhållande med Ludvig i flera år, han gick upp med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka till älska mig, men allt jag gjorde var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, jag frågade honom med allt jag har, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min kollega på jobbet och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en kärlek spellcaster som kan hjälpa mig att stava det tillbaka, men jag är den typ av person som aldrig trodde att kärlek stavdelning fanns eller fungerade, jag hade inget val men för att pröva det, mailade jag spellcaster-kanalen och han sa till mig att det inte fanns något problem att allt skulle gå bra innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade Love spell-delen i luften och överraskande andra dagen var klockan 3.00. Min ex-kärlekspartner ringde mig på min mobiltelefon, jag blev så förvånad över att jag svarade på telefonsamtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket . Jag var så glad och det var så vi började leva tillsammans lyckligt. så här kan du nå honom om du behöver hjälp E-post: doctorpeacetemple@gmail.com whatsapp på +2348059073851 eller så kan du också kontakta honom på viber på +2348059073851 ta saker för givet och det tar från dig ..

    SvaraRadera
  16. Hej vänner, det här var hur jag kunde rädda mitt äktenskap med hjälp av en stor caster som heter DR EDO.
    Min man lämnade mig för en annan kvinna för tre månader sedan och sedan dess har mitt liv fyllts av smärta, sorg och ett trasigt hjärta eftersom det var min första kärlek som jag tillbringade hela mitt liv. mitt liv. En vän till mig berättade för mig att han hade sett bevis för en stavsamlare som heter DR EDO att han kunde få tillbaka min älskare på några dagar. Jag skrattar och säger att det inte intresserade mig men på grund av den kärlek som min vän hade för mig, konsulterade hon högpräst i mitt namn och till min överraskning 36 timmar senare ringde min man mig för första gången. efter tre månader saknar jag honom och han är ledsen för allt han gjorde mot mig. Han kom tillbaka till mig och nu är vi glada tillsammans. Jag kan fortfarande inte tro det, för det är väldigt otroligt. Tack DR EDO för att du fick tillbaka min kärlek och även till min kära vän som kontaktade honom för min räkning, för alla de som genomgår svåra tider i sina relationer. Jag rekommenderar att DR EDO är den stora casteren för en hållbar lösning. Du kan komma åt hans edolovespelltemple@gmail.com, du kan också ringa honom eller lägga till honom på WhatsApp: +2348159452497

    SvaraRadera
  17. Mitt namn är Helena Leo, jag vill säga ett stort tack till mannen som står bakom mina leenden idag genom att återförena mig och min man efter att han skilde mig, efter att han lämnat fick jag allvarliga hälsoproblem på grund av övertänkande och depression tills jag kontaktade stavbeslagen som berättade för mig vad jag skulle göra och jag följde och han gav honom tillbaka till mig inom 48 timmar. Doktor Isikolo som är en väldigt kraftfull stavagare och han förde min man tillbaka till mig och fick honom att be mig förlåta honom för allt han gjorde mot mig, jag saknade honom verkligen så mycket och älskade alltid honom. Jag är glad över att ha honom tillbaka i mitt liv och alla mina uppskattningar går till doktor Isikolo för att ha hjälpt mig och återfört min man till mitt liv med sina stora krafter. Mina vänner där ute som går igenom äktenskapsproblem och skilsmässor kan jag försäkra dig om att du kan få din älskare tillbaka till ditt liv med hjälp av doktor Isikolo. Du kan nå honom på: (isikolosolutionhome@gmail.com) Jag kommer att fortsätta att publicera hans namn på internet på grund av det bra arbete han gjorde för mig .. Hans e-post igen är isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp/Viber honom på : +2348133261196.

    SvaraRadera
  18. Efter att ha varit i förhållande med honom i sju år bröt han upp mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, jag bad honom med allt Jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för någon på nätet och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavaggregat DR ISIKOLO som kunde hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det , Jag skickade stavbeslagen, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan två dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var omkring 16:00 . Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände, att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom, det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett förhållande problem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavagaren som hjälpte mig med mitt eget problem och som skiljer sig från alla falska där ute. Vem som helst kan behöva hjälp av stavavdelningen, hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp honom på: +2348133261196.

    SvaraRadera
  19. Jag lovar att dela detta vittnesmål över hela världen när min pojkvän återvänder till mig, och idag vill jag med all respekt tacka Dr Isikolo för att ha gett glädje och lycka till mitt förhållande och min familj. Jag vill informera er alla om att det finns en stavbeslag som är verklig och äkta. Jag trodde aldrig på någon av de här sakerna förrän jag tappade min pojkvän, jag krävde hjälp tills jag hittade Dr Isikolo en trollspelet, och han kastade en kärleksförtrollning för mig, och han försäkrade mig att jag skulle få min pojkvän tillbaka om två dagar efter att besväret har gjorts. Fyra dagar senare ringde min telefon, och så chockerande att det var min pojkvän som inte har ringt mig på de senaste tre åren och ber om ursäkt för hjärtpausen och sa till mig att han är redo att vara mitt bakben tills resten av hans liv med mig. Dr Isikolo släppte honom för att veta hur mycket jag älskade och ville ha honom. Och öppnade hans ögon för att föreställa sig hur mycket vi har tillsammans. När jag skriver detta vittnesbörd just nu är jag den lyckligaste tjejen på jorden och jag och min fästman lever ett lyckligt liv och vår kärlek är nu starkare än hur det var även före vår uppbrytning. Så därför lovade jag att dela mitt vittnesbörd över hela universumet. Alla tack till Dr Isikolo för det överdrivna arbete som han har gjort för mig. Nedan är e-postadressen om du är i någon situation du genomgår en hjärtsvikt, och jag försäkrar dig att när han har gjort min, kommer han definitivt att hjälpa dig också. E-post: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också Whatsapp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  20. Det här är webbplatsen jag läste om DR ISIKOLO och kontaktade honom för att hjälpa mig få min ex-pojkvän tillbaka för att gifta sig med mig i juni i år och jag har kommit tillbaka hit för att skriva om honom. DR ISIKOLO hjälper dig att lösa ditt problem oavsett vad du går igenom. Jag heter Alenka Egon från Schweiz. Det är väldigt konstigt för mig att skriva om ett stavaggregat eftersom jag aldrig trodde att jag skulle kunna säga att jag fick hjälp av en stavdrivare när jag fick min ex-pojkvän tillbaka till mig efter 3 års kontakt. Jag läste om DR ISIKOLO från andra webbplatser och kontaktade honom för att hjälpa mig och på mindre än 48 timmar ringde min ex pojkvän till mig och jag var glad att han ville komma tillbaka till mig. Vi träffades på fredag ​​och han föreslog mig ... Det var den vackraste ringen. Snälla alla här ute, Kontakta DR ISIKOLO för att lösa ditt problem för dig och göra dig lycklig med ditt förhållande som skadar dig. Kärlek är den bästa känslan som någonsin upplevts. Maila honom på isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp honom på: +2348133261196.

    SvaraRadera
  21. Jag trodde aldrig på trollformler eller magiker förrän jag träffade den här speciella stavskärmaren DR ISIKOLO. Mannen jag ville gifta mig lämnade mig 3 månader till vår bröllopsceremoni och mitt liv var upp och ner. Han var med mig i 4 år och jag älskar honom verkligen så mycket. han lämnade mig för en annan kvinna utan skäl. när jag ringde honom hämtade han aldrig mina samtal och han vill inte se mig runt honom. så när jag berättade för mannen vad som hände. han hjälpte mig att göra några avläsningar, och efter avläsningarna fick han mig att inse att den andra kvinnan har gjort några trollformler över min man och det är anledningen till att han lämnade mig.. han sa till mig att han kommer att hjälpa mig att skriva en trollstav att föra honom tillbaka. Till att börja med var jag skeptisk men jag försökte bara och på två dagar ringde Min man mig själv och kom till mig om ursäkt. Jag kan inte tro att han någonsin kan komma tillbaka till mig igen, men nu är jag glad att han är tillbaka och vi är gift nu och vi lever som en lycklig familj. Jag skickar detta till forumet om någon behöver hjälp av den här mannen. Kan kontakta honom via denna WhatsApp: +2348133261196 eller e-post isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  22. I år har 2019 varit så lycklig för mig, för Gud har gett mig en anledning att leva lyckligt igen efter att ha blivit hjärtbruten i 3 månader när min man försummade mig och gick tillbaka till sin älskarinna. Jag led och gick igenom alla typer av känslomässiga tortyr för jag kunde inte få någon hjälp för att få min man tillbaka förrän jag fick en referens till DR EDO av min medarbetare som gav mig hennes fulla försäkring om honom att han kan vara till hjälp till mig. Jag kom i kontakt med DR EDO och jag lyssnade på hans ord och följde instruktionerna som jag gav av honom. Kan du tro att min man kom hem inom 12 till 16 timmar som sagt av honom och idag är mitt äktenskap återställt & jag är så tacksam, uppskattande och tacksam till Gud för att han använde DR EDO för att få min man tillbaka efter 3 månader av trasigt äktenskap. Finns det någon där ute som behöver komma tillbaka till hans eller hennes älskare eller behöver någon hjälp av något slag? Sedan föreslår jag att du kommer i kontakt med DR EDO nu via hans e-post: edolovespelltemple@gmail.com. du kan också ringa honom eller lägga till honom på WhatsApp: +2348159452497.

    SvaraRadera
  23. Hej, jag är så upphetsad att mitt trasiga äktenskap har återställts och min man är tillbaka efter att han lämnade mig och våra två barn för en annan kvinna. Efter 8 års äktenskap har jag och min man varit i den ena gränsen eller den andra tills han äntligen lämnade mig och flyttade till Kalifornien för att vara med en annan kvinna. Jag kände att mitt liv var över och mina barn trodde att de aldrig skulle se sin far igen. Jag försökte vara stark bara för barnen men jag kunde inte kontrollera de smärta som plågar mitt hjärta, mitt hjärta fylldes av sorg och smärta eftersom jag verkligen var kär i min man. Varje dag och natt tänker jag på honom och önskar alltid att han skulle komma tillbaka till mig, jag var verkligen upprörd och jag behövde hjälp, så jag sökte efter hjälp på nätet och jag stötte på en webbplats som föreslog att Dr Mohammed kan hjälpa till att få tillbaka ex snabbt . Så jag kände att jag skulle prova honom. Jag kontaktade honom och han berättade för mig vad jag skulle göra och jag gjorde det sedan gjorde han en (Love spell) för mig. 28 timmar senare ringde min man verkligen till mig och sa till mig att han saknar mig och barnen så mycket, så fantastiskt !! Så det var så han kom tillbaka samma dag, med massor av kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för sitt misstag och för den smärta han orsakade mig och barnen. Sedan från och med den dagen var vårt äktenskap nu starkare än hur det var tidigare, allt tack vare Dr Mohammed. han är så kraftfull och jag bestämde mig för att dela min berättelse på internet att Dr Mohammed verkliga och kraftfulla stavskärare som jag alltid kommer att be för att leva länge för att hjälpa sina barn i tidens problem, om du är här och du behöver din ex tillbaka eller din man flyttade till en annan kvinna, gråt inte längre, kontakta den här kraftfulla stavagern nu. Här är hans kontakt: Skicka e-post till honom på: monicaspiritualtemple@gmail.com, du kan också ringa honom eller lägga till honom på Whats-app: +2348134493948

    SvaraRadera
  24. Hej, jag är så upphetsad att mitt trasiga äktenskap har återställts och min man är tillbaka efter att han lämnade mig och våra två barn för en annan kvinna. Efter 8 års äktenskap har jag och min man varit i den ena gränsen eller den andra tills han äntligen lämnade mig och flyttade till Kalifornien för att vara med en annan kvinna. Jag kände att mitt liv var över och mina barn trodde att de aldrig skulle se sin far igen. Jag försökte vara stark bara för barnen men jag kunde inte kontrollera de smärta som plågar mitt hjärta, mitt hjärta fylldes av sorg och smärta eftersom jag verkligen var kär i min man. Varje dag och natt tänker jag på honom och önskar alltid att han skulle komma tillbaka till mig, jag var verkligen upprörd och jag behövde hjälp, så jag sökte efter hjälp på nätet och jag stötte på en webbplats som föreslog att Dr Mohammed kan hjälpa till att få tillbaka ex snabbt . Så jag kände att jag skulle prova honom. Jag kontaktade honom och han berättade för mig vad jag skulle göra och jag gjorde det sedan gjorde han en (Love spell) för mig. 28 timmar senare ringde min man verkligen till mig och sa till mig att han saknar mig och barnen så mycket, så fantastiskt !! Så det var så han kom tillbaka samma dag, med massor av kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för sitt misstag och för den smärta han orsakade mig och barnen. Sedan från och med den dagen var vårt äktenskap nu starkare än hur det var tidigare, allt tack vare Dr Mohammed. han är så kraftfull och jag bestämde mig för att dela min berättelse på internet att Dr Mohammed verkliga och kraftfulla stavskärare som jag alltid kommer att be för att leva länge för att hjälpa sina barn i tidens problem, om du är här och du behöver din ex tillbaka eller din man flyttade till en annan kvinna, gråt inte längre, kontakta den här kraftfulla stavagern nu. Här är hans kontakt: Skicka e-post till honom på: monicaspiritualtemple@gmail.com, du kan också ringa honom eller lägga till honom på Whats-app: +2348134493948

    SvaraRadera
  25. Jag kunde få min man med hjälp av en stavläkare som heter dr Ajayi när jag upptäckte att han blev charmad av en annan kvinna, jag var väldigt glad att jag kontaktade stavskärmaren eftersom han var anledningen till att jag kunde vinna min man tillbaka och vi lever i fred nu. Kontakta dr Ajayi för allt ditt stavarbete han hjälpte mig att få tillbaka min hus och jag tror att han kommer att hjälpa dig med det som stör dig. E-post: drajayi1990@gmail.com eller whatsapp: +2347084887094.

    SvaraRadera
  26. Hej, jag är så upphetsad att mitt trasiga äktenskap har återställts och min make är tillbaka efter att han lämnade mig och våra två barn för en annan kvinna. Efter 8 års äktenskap har jag och min man varit i en gräl eller den andra tills han äntligen lämnade mig och flyttade till Kalifornien för att vara med en annan kvinna. Jag kände att mitt liv var över och mina barn trodde att de aldrig skulle se sin far igen. Jag försökte vara stark bara för barnen men jag kunde inte kontrollera de smärta som plågar mitt hjärta, mitt hjärta fylldes av sorg och smärta eftersom jag verkligen var kär i min man. Varje dag och natt tänker jag på honom och önskar alltid att han skulle komma tillbaka till mig, jag var verkligen upprörd och jag behövde hjälp, så jag sökte efter hjälp på nätet och jag stötte på en webbplats som föreslog att Dr Mohammed kan hjälpa till att få tillbaka ex snabbt . Så jag kände att jag skulle prova honom. Jag kontaktade honom och han berättade för mig vad jag skulle göra och jag gjorde det sedan gjorde han en (Love spell) för mig. 28 timmar senare ringde min man verkligen till mig och sa till mig att han saknar mig och barnen så mycket, så fantastiskt !! Så det var så han kom tillbaka samma dag, med massor av kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för sitt misstag och för den smärta han orsakade mig och barnen. Sedan från och med den dagen var vårt äktenskap nu starkare än hur det var tidigare, allt tack vare Dr Mohammed. han är så kraftfull och jag bestämde mig för att dela min berättelse på internet att Dr Mohammed verkliga och kraftfulla stavskärare som jag alltid kommer att be för att leva länge för att hjälpa sina barn i tidens problem, om du är här och du behöver din ex tillbaka eller din man flyttade till en annan kvinna, gråt inte längre, kontakta den här kraftfulla stavagern nu. Här är hans kontakt: Skicka e-post till honom på: monicaspiritualtemple@gmail.com, du kan också ringa honom eller lägga till honom på Whats-app: +2348134493948

    SvaraRadera
  27. Jag är fru SARAH ANTHONY från Förenta staterna, jag vill dela ett vittnesbörd om mitt liv till var och en. Jag var gift med min make Anthony, jag älskar honom så mycket att vi har varit gift i sju år med två barn. När han gick på semester till Frankrike, hänvisade han till en kvinna som heter Ashley, han sa till mig att han inte längre är intresserad av vårt äktenskap. Jag var så förvirrad och letade efter hjälp, jag vet inte vad jag ska göra förrän jag träffade min vän Maria, och jag sa henne mitt problem. Hon berättade för mig att inte oroa mig för att hon hade ett liknande problem förut och presenterade mig för en man med namnet profeten TAKUTA som kastade en förtrollning på sin ex-pojkvän och förde honom tillbaka till henne efter tre dagar. Maria ber mig att kommunicera med profeten TAKUTA. Jag kontaktade honom för att hjälpa mig få min man tillbaka och han ber mig att inte oroa mig för att hans förfäder gudar kämpar för mig. Han berättade för mig att han efter tre dagar skulle gå med mig och min man tillsammans. Efter tre dagar ringde min man till mig och berättade för mig att han letade efter saker med mig igen, han förvånade mig när jag såg honom och han började gråta förlåtelse. För närvarande är jag den lyckligaste kvinnan i världen av vad den här stora profeten gjorde för mig och min man, du kan kontakta hans e-post: (takutaegbedie@gmail.com) .eller whatsapp .. honom i detta nummer. (+ 2348165186811). Kontakta honom om problem, till exempel:
    (1) Om du vill att ditt ex ska komma tillbaka
    (2) om du alltid har dåliga drömmar.
    (3) Du vill bli befordrad på ditt kontor.
    (4) Om du vill ha ett barn.
    (5) växtbaserade läkemedel
    (6) Du vill bli rik.
    (7) Du vill binda din make / hustru för att vara hans för alltid.
    (8) Om du behöver ekonomisk hjälp.
    (9) Låt människor lyda dina ord och göra vad de vill
    (10) ETC-fall-lösning
    Kontakta honom igen på (takutaegbedie@gmail.com) eller whatsApp .. honom på detta nummer. (+ 2348165186811). och välsigna

    SvaraRadera
  28. Hej god dag.
    Jag är här för att hjälpa dig lösa dina andliga och fysiska problem med hjälp av de förfäder krafter som jag verkligen ärvt från min farfar. Jag kan hjälpa dig att återförenas med ditt ex, återställa dina äktenskapsproblem, bota för HIV {AIDS} och alla typer av sjukdomar, jag kan också hjälpa dig att återfå din förlorade älskare och också kassera följande stavningar som skilsmässa, äktenskapspell, bindande staveform, sluta med fusk, skyddsform, hämnd och dödsstava. Du kan kontakta min e-post idag via: okosunhomeofsolution@gmail.com eller whatsapp +2348159058141

    SvaraRadera
  29. Hej, jag är här för att sprida denna goda nyhet till hela världen om hur jag fick min exkärlek tillbaka. Jag blev galen när min kärlek lämnade mig för en annan tjej förra månaden, men när jag träffar en vän som presenterar mig för DR ISIKOLO, den stora budbäraren till orakelet som han tjänar, berättade jag mitt problem till DR ISIKOLO om hur min ex kärlek lämnade mig och hur jag behövde få ett jobb i ett mycket stort företag. Han sa bara till mig att jag har kommit till rätt ställe om jag skulle få min hjärta önskan utan biverkningar. Han berättade för mig vad jag behöver göra, efter att det hade gjorts. Under de kommande två dagarna ringde min kärlek till mig på telefonen och sa ursäkta att jag levde mig innan nu och även under en vecka efter att min kärlek ringde mig till Jag ber om förlåtelse, jag kallades till intervju i mitt önskade företag om jag behövde arbeta som verkställande direktör. Jag är så glad och överväldigad att jag måste berätta detta för hela världen att kontakta DR ISIKOLO på följande e-postadress isikolosolutionhome@gmail.com och få alla dina problem att lösa .. Inget problem är för stort för att han ska lösa..Kontakt honom direkt på isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp: +2348133261196.

    SvaraRadera
  30. MG !! detta är säkert Ett chockerande och äkta vittnesbörd..Jag besökte ett forum här på internet den 17 OFSEPTEMBER 2019, och jag är ett fantastiskt vittnesbörd om en kraftfull och stor spellcaster kallad (DR ALLAM) på thforum .. Jag trodde aldrig det eftersom jag aldrig hört eller lärt något
    om magi innan ... inte en själ skulle ha kunnat påverka mig om magiska trollformler, inte förrän DR ALLAM gjorde det för mig och återställde mitt äktenskap på 5 år tillbaka till mig och tog tillbaka min man till mig på 48 timmar precis som jag har läste på internet jag blev verkligen förvånad och chockad när min man knäböjde och började tigga om förlåtelse och för att jag skulle acceptera henne tillbaka ... jag har verkligen kort uttryck, och jag vet inte hur mycket jag ska förmedla min uppskattning till dig ( DR ALLAM) du är en GUD som skickas till mig och hela familjen ... här är e-post om du har samma situation .. e-post dralahalah@gmail.com .... whatsapp +2348115720823 tack ..

    SvaraRadera
  31. Min fru och jag är gift de senaste 15 åren och har en vacker 12-årig dotter. Under hela det har varit ett kärleksförhållande och jag älskar verkligen ingen mer i världen än jag älskar henne.

    Vi hade ett tufft liv i början med ekonomiska problem men vi har nu passerat dessa och lever faktiskt ett mycket bekvämt liv under de senaste 5 åren eller så. Vi tillbringar mycket tid tillsammans och hade verkligen nollproblem fram till för ett år sedan.

    I juli förra året åkte vi till ett hotell för en helg och när vi kom tillbaka, erkände min fru att jag grät att hon hade börjat röka. Jag reagerade väldigt dåligt (nu inser jag) och försökte driva henne att sluta, alltid för att jag bryr mig. Det senaste året hade vi 6 incidenter där stora slagsmål alltid av samma anledning. Eftersom hon inte skulle röka i huset röker hon på jobbet. Under helgerna besökte hon en flickvän som bor bredvid vårt hus där hon skulle åka i en halvtimme för att röka.

    Våra helger blev stressade på grund av hennes nya vana och för en månad sedan plockade hon upp sina saker, hyrde en lägenhet och flyttade dit. Jag var ute med min dotter när det hände och när jag kom hem och såg hennes saker saknas kollapsade jag i princip. I 2-3 veckor gjorde jag alla misstag med att tigga och gråta men hennes hjärta var så härdat att jag inte kunde tro hur hon behandlade mig.

    Förra veckan bestämde jag mig för att semestra med min dotter. Min fru har inte kontaktat mig alls under den senaste veckan, men kontaktar vår dotter morgon och natt genom att smssa henne, jag gjorde allt jag kunde för att få henne tillbaka men vet hur ... just för 2 månader sedan var jag igenom en artikel online innan ooi såg en kvinna som delar några nyheter om en mäktig man som hjälper henne att få fred till sitt hem, jag var så imponerad av vittnesbörden och jag bestämde mig för att försöka .. Jag förklarar alla mina problem till läkaren ALAM .. han lovar att hjälpa jag och han gjorde som han lovade, se min fru är tillbaka och tigger, hon har till och med slutat röka..kanske hans namn beröm .. för mer information kan du kontakta honom för hjälp om du har problem i ditt hem .. e-post dralahalah @ gmail.com eller ring whatsap + 2348115720823. Tack för att du delar min historia med mig.

    SvaraRadera
  32. Jag är så upphetsad att mitt äktenskap har blivit återställt, mitt ex-hus är tillbaka efter att han lämnat mig och mina två barn, för en annan kvinna, jag var så lycklig att träffa DR ALAM, hur han hjälpte många människor att få fred till deras hem, JAG KONTAKT HEM FÖR HJÄLP, DETTA ÄR HUR HJÄLPAR MIG ATT FÖR FRED TILL MITT HEM KAN HANS NAMN VÄRA OCH HONORAD .. EN STOR TACK TILL Honom ENDA MER. DE STÖRSTA I VÄRLDEN. Och om du är här, har du detta problem, vill du att ditt EX-HUSBAND KOMMER TILLBAKA TILL DIG DONT CRY NOMORE LÖSNINGEN ÄR HÄR KONTAKT DR ALAM E-post dralahalah@gmail.com eller ring eller whatsapp + 2348115720823 tack.

    SvaraRadera
  33. DET HÄR ÄR INTE ETT SKÄMT. LITA STOR DR ISIKOLO. Jag heter Senna Rayan. Stora DR ISIKOLO är riktigt kraftfull och vet hur man gör sitt jobb perfekt. Om inte för honom kunde jag inte föreställa mig vad som skulle ha hänt. Mitt ex tog alltid ett argument med mig och behandlade mig alltid. Han började agera konstigt och roligt och lämnade mig utan anledning för en annan tjej. Jag trodde att allt hopp var borta. Jag sökte hjälp på internet och jag kom över Great isikolosolutionhome@gmail.com. Jag såg så många vittnesbörd om honom. Jag blev mycket glad och jag kontaktade honom på hans e-post och berättade för honom vad som hände. Han skrattade och försäkrade mig att lugna mig att han kommer att hjälpa mig och att min ex kommer tillbaka och tigger mig. Han gjorde sitt arbete och förtrollade för mig och om två dagar kom min ex ursäktande precis som han berättade för mig. Idag bor vi båda tillsammans och vi är ännu mer kär än vad vi brukade vara innan han gick. Kontakta den stora DR ISIKOLO för din egen hjälp. Du kan kontakta honom på e-post: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  34. Detta är ett mycket överraskande vittnesbörd. Jag vill att ni alla ska följa med mig och tacka Kirijis kärleksförtrollning eftersom han verkligen är en man av hans ord. Jag har varit krossad i många år, varje man som närmade mig slutade aldrig ta mig på allvar, efter min sista erfarenhet med mannen som besviken mig som vanligt började jag leta efter en lösning för att avsluta mitt problem sedan introducerade min kollega mig till Great Kiriji kärlekstavla Temple, då kontaktade jag honom via hans e-postadress; kirijilovespell@gmail.com, han tog några dagar innan han svarade på mig och när han gjorde det fick jag instruktioner om vad jag skulle göra innan jag kunde bli fri från den andliga träldomen, jag gjorde allt han sa och idag är jag nöjd med min man. Mannen som dumpade mig utan anledning återvände nu till mig inom tre dagar. Han hjälpte också min kollega att få tillbaka sin man när de blev skilda. Detta är hans kontaktinformation; kirijilovespell @ gmail.com, du kan nå honom genom hans whatsapp-nummer; +23490201168697

    SvaraRadera