måndag 4 mars 2019

Jag är emot IS

På förekommen anledning vill jag gärna meddela att jag är emot att barn (och vuxna med) korsfästs och begravs levande. Jag är emot halshuggningar och våldtäkter och hela idén om ett islamiskt "kalifat". Jag blir t o m mycket upprörd och vred in i hjärteroten när jag hör talas om sådant. Vidrigt!

Så nu vet ni. Om ni någonsin tvivlade. Jag tycker heller inte att terrorister bör få bli svenska medborgare.

Sen anser jag att de som blivit svenska medborgare verkligen blivit svenska medborgare och därmed inte kan landsförvisas hur som helst. (Annat än om de skulle ha dubbelt medborgarskap - då kan vi diskutera saken).

Hur skulle det se ut om världens länder började definiera ut sina kriminella element som icke-medborgare och vägrade befatta sig med dem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar