tisdag 31 maj 2016

Sånt här bäddar för Trump - och Jimmie Åkesson och Marine le Pen

Den här "snällismen" (minoriteten har ju alltid rätt?) bäddar bara för Donald Trump, om inte Hillary Clinton förmår distansera sej från Obama. Och för den delen för Marine le Pen eller Jimmie Åkesson.
En liberalism som totalsubjektifierar könsbegreppen - och där det blir förbjudet att ifrågasätta att en skäggis med snopp på "damernas" är en kvinna - kommer inte i längden att vinna ungdomarnas, föräldrarnas och väljarnas förtroende.

Men som jag väl sagt tidigare: personligen har jag inte så mycket emot att byta om med damer. Det har hänt vid ett flertal tillfällen, även om jag varit lite nervös för att visa eller titta för mycket, och jag studsar fortfarande till om en kvinna kommer och spolar golvet medan jag står i duschen, men jag misstänker att det är åtskilliga damer som har mer att invända mot att dela omklädnings- och duschrum med mej.

En folkpartifarbror från Kinna
fick Rättvisa Gudrun att spinna.
Han födde ett barn,
den jämställda karln,
så folket tog honom för kvinna.

En queerliberal ifrån Glen
som tröttnat på "kvinnor" och "män"
brast ut: vår regering
kan slippa kvotering
om alla blir "den" eller "hen".

En ammande vän från Lill-Rösten
på "herrarnas" gick hela hösten.
Förbud fanns det inga,
för sånt ansågs tvinga
personen att skära bort brösten.

En skäggprydd från Bollebergstoppen
på "damernas" visade kroppen.
Protester kom inga,
man vill ju ej tvinga
en mänska att skära av snoppen.

En trögtänkt partipamp från Lummen
på queerkurs till sist fick ur tummen
och började storma
de heteronorma
och könsstereotypa omklädningsrummen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar