fredag 4 april 2008

Mellan två politiska höjdpunkter

Mellan onsdagens intressanta sammanträde på Barn-, utbildnings- och kulturnämnden (BUK:en!) och morgondagens länsårsmöte i Gävle har jag lyckats klämma in ett par dagar med rejäl feber. Den var på väg redan på mötet i onsdags, men jag trodde att besvärande host och harkel var återstående symptom på en tidigare förkylning, inte första tecknet på en ny. Hursomhelst hade jag feber vid hemkomsten, feber som blev rejält hög (över 39 grader alltså) under kvällen och som låg kvar på den nivån under större delen torsdagen.

Natten till idag gick dock febern ner rejält (med åtföljande kallsvettningar), så jag har gott hopp om att kunna vara med i Gävle imorgon. Det är kanske inte idealiskt att fara iväg så pass snart, men jag kan bara inte missa chansen att få höra Björklund, nu när min fru (som har ledig helg) har gett mej ledigt från förskoleverksamheten!

Och jag ska låta bli att hosta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar