onsdag 18 mars 2009

Jag saknar era kommentarer

Det har varit väldigt roligt att få kommentarer, men tyvärr har kommentarsfunktionen tillfälligt (hoppas jag) blivit ur slag. Jag skulle ta bort en fullständigt sinnesförvirrad kommentar, men begrep inte riktigt hur man gjorde och det slutade med att jag tog bort alla kommentarer. Jag har försökt få tillbaka kommentarsfunktionen, och den ser också ut att vara tillbaka när jag är i själva redigeringsfasen, men så fort jag ska verkställa ändringarna och se hur det har blivit så är det lika kommentarslöst igen.

Jag vill alltså gärna ha kommentarer på det jag skriver, men just nu kan kommentarer (och tips!) bara skickas via e-post till andreas.holmberg@skutan.smf.se (eller SMS 070-2183731).

Hoppas att det ska bli bättre framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar